Mostra di i guanti di Natale

Natale: Hè una festa impurtante per i cristiani per commemorate a nascita di Ghjesù.Cunnisciuta ancu cum'è Ghjesù Natale, Natività, Catòlicu cunnisciutu ancu Ghjesù Natale.A data di nascita di Ghjesù ùn hè micca registrata in a Bibbia.In 336 AD, a Chjesa Rumana cuminciò à celebrà a festa u 25 dicembre. 25 dicembre era urigginariamente l'anniversariu di u diu di u sole stipulatu da l'Imperu Rumanu.Certi pirsuni pensanu chì stu ghjornu hè statu sceltu per celebrà u Natale perchè i cristiani credi chì Ghjesù hè u sole ghjustu, eternu.Dopu à a mità di u 5u seculu, Natale, cum'è una festa impurtante, divintò una tradizione di a chjesa è si sparse gradualmente in e chjese orientali è occidentali.A causa di i diversi calendari utilizati è altri motivi, e date specifiche è e forme di attività tenute da ogni denominazione sò ancu diverse.A diffusione di i custumi di Natale in l'Asia era principarmenti à a mità di u XIXmu seculu, è u Giappone, Corea di u Sud, etc. sò stati influenzati da a cultura di Natale.Oghje, hè diventatu un usu cumune in l'Occidenti di dà rigali à l'altri à Natale, tene e feste, è aghjunghje l'atmosfera festiva cù Babbu Natale, l'arbre di Natale, etc. U Natale hè diventatu ancu una festa publica in u mondu uccidintali. in parechje altre parte di u mondu.

Avà hè un bonu tempu per i venditori di e-commerce per cumincià à accumulà rigali di Natale.Eccu alcuni stili di guanti di maglia invernale chì avemu selezziunatu per voi cù elementi di Natale, chì sò ancu un grande rigalu per i vostri amati, quelli chì ti amanu o sè stessu, Sia per sprimà u vostru amore è per scaldà voi è e so mani, sia. pò esse persunalizatu imballaggio cù u vostru logu:

CK-3:Fibra acrilica, materiale di fibra conduttivu, cálido è còmode, adattatu per a vita di ogni ghjornu, l'usu all'apertu, ci sò marroni, grisgiu, rossu scuru, rossu, rosa, blu, neru (pò ancu esse persunalizatu culore) per a vostra scelta, u mudellu hè Snowflake , unisex.

CK-4:Fibra acrilica, materiale di fibra conduttiva, calda è cunfortu, adattata per a vita di ogni ghjornu, l'usu all'apertu, ci sò trè culori di grisgiu, neru è biancu, cuncepimentu di moda è simplice, unisex.

CK-5:Fibra acrilica, materiale di fibra conduttiva, calda è cunfortu, adattatu per a vita di ogni ghjornu, l'usu all'apertu, ci sò cinque culori di rosa, rosa rossa, nera, grisa, blu scuru per sceglie, u mudellu hè alce, unisex.

CK-9:Fibra acrilica, materiale di fibra conduttiva, calda è cunfortu, adattata per a vita di ogni ghjornu, l'usu all'apertu, neru, rossu, blu marinu, grisgiu, vinu rossu cinque culori da sceglie, amare u mudellu di fiocchi di neve, unisex.

独立站新闻宣传图针织手套


Tempu di Postu: Aug-16-2022