Mostra di guanti di casa in lattice

Latticeguanti: un tipu di guanti, chì sò diffirenti di i guanti ordinali è sò fatti di lattice.Pò esse usatu cum'è industria domestica, industriale, medica, bellezza è altre industrie, è hè un pruduttu essenziale di prutezzione di e mani.I guanti di lattice sò fatti di lattice naturali è altri ausiliari fini.I prudutti sò trattati in particulare in a superficia è cunfortu di portà.Sò largamente utilizati in a produzzione industriale è agricula, u trattamentu medico è a vita di ogni ghjornu.

U prucessu di pruduzzione di guanti di lattice hè u seguitu:
1. Lavà u moldu:Lavate u moldu di guanti fattu di materiale ceramicu cù acqua.
2. Immersione in acqua di calcium:Immerse u muffa di guanti di ceramica in l'acqua di calciu per distribuisce uniformemente ioni di calciu nantu à a superficia di u moldu di ceramica.
3. Asciugatura:Asciugà u muffa di guanti di ceramica imbevuta in acqua di calcium.
4. Dip lattice:Immergete u muffa di ceramica secca in lattice di gomma naturale, in modu chì a superficia di u moldu di ceramica hè coperta cù una strata di lattice per furmà u prototipu di guanti di lattice.
5. Crimpatura:Passa u muffa di guanti di ceramica imbevuta di lattice attraversu u mecanismu di crimping per crimpà l'apertura di u guanti di lattice.
6. Asciugatura:Asciugà i guanti di lattice rotulatu per sguassà l'umidità nantu à a superficia di i guanti di lattice.
7. Leaching:immerge i guanti di lattice seccu in acqua calda è caccià.
8. Vulcanizazione secca.
9. Raffreddamentu d'acqua:Immerse i guanti di lattice seccu è vulcanizatu in acqua fridda per rinfriscà.
10. Liberazione di muffa:Pigliate i guanti di lattice da u moldu di ceramica, è un paru di guanti di lattice hè pruduttu.

I nostri guanti sò usati principalmente per a pulizia di a cucina in casa.Sò di moda è pratichi, cù parechji culori è stili per sceglie.In più di ciò chì mostriamu, pudete puru sceglie di persunalizà altri culori, stili è loghi.

RH-1:Ci hè ottu culori per sceglie, sò: marrone, grisgiu, verde scuru, verde chjaru, purpure chjaru, blu chjaru, rosa chjaru, aranciu, a durata hè 30-33 cm, u spessore regulare, tutti i guanti di culori solidi.
RH-2:Guanti di cucitura di dui culori, dispunibili in rosa + biancu, rosa chjaru + biancu, verde chjaru + biancu è verde + biancu, quattru culori di cucitura, circa 32 cm di lunghezza, spessore regulare.
RH-3:Ci sò cinque culori di rossu, rosa, culore naturali, verde menta è verde scuru.A durata hè allargata di 38 cm, è u grossu regulare.

独立站新闻宣传图


Tempu di post: Aug-03-2022