Mostra di fabbrica di guanti di l'industria di lattice

 

Guanti resistenti à l'acidu è l'alcalisò ancu chjamati guanti box operazione, guanti incubator, lunghezza di 30 cm, 38 cm, 40 cm, 45 cm, 50 cm, 55 cm, 58 cm, 60 cm, 72 cm, 82 cm.Veni in biancu è neru.Features, forte resistenza à l'acidu 70%, forte resistenza à l'alkali 55%, suave è còmode, faciule da portà, adattatu per l'elettronica, a medicina biologica, a chimica, a stampa è a tintura, a galvanica è cusì.

 

 

  • ✔ I nostriguanti chimichisò fatti di materiali lattice di alta qualità, morbidi è impermeabili.Durable è grossuguanti di gommapò esse usatu per parechji anni.
  • ✔ Hè assai cunvene per aduprà guanti di gomma longu quandu i vostri scarichi o tubi di rifiuti sò bluccati.È i nostri guanti di lattice longu sò capaci di resiste à l'usura.
  • ✔ I guanti di lattice ùn sò micca solu efficaci quandu avete da travaglià cù l'acidi forti è l'alkali, ma ancu utili quandu avete cura di u giardinu, tirà è afferrà quelli viti da a terra, intornu à e radiche è arbusti, etc.
  • ✔ U spessore ragiunate di i guanti di pulizia lunghi impermeabili furnisce una bona prutezzione è hè sensibile à u toccu.
  • ✔ I guanti di lattice longu ponu esse aduprati per u mantenimentu di a macchina, u travagliu di u giardinu, l'acquariu, u trasfurmazioni chimichi, l'industria di u gasu naturale, l'industria di stampa è tintura, etc.

29da218d3b57eba141757d36aa88646


Tempu di post: Feb-24-2022