Productline di guanti rivestiti in PU

 

 

Guanti rivestiti in PU sò ancu chjamatiGuanti rivestiti di gomma PUo guanti da dita o di palma in PU.Sicondu u so funziunamentu, pò esse divisu in dui tipi: tipu ordinariu è tipu anti-static.I guanti sò cumplettamente rivestiti di poliuretanu trattatu apposta per furnisce una eccellente resistenza à u skid è impediscenu a sudore è a contaminazione particulata di a manu umana.

 

U dito o a palma di i guanti di nylon in maglia hè rivestitu di resina PU, chì ùn solu aumenta u rendiment anti-skid, ma ancu aumenta u rendiment d'insulazione termica.Hè un pruduttu indispensabile di a linea di produzzione elettronica di precisione.
Prestazione:
U revestimentu 1.PU hà a resistenza à l'acidu è l'alkali, chì pò prevene in modu efficace u sliding, evite u slipping quandu pigliate articuli, è evite l'impronta residuale, migliurà a produtividade.
2. Anti-contaminazione, anti-slip, anti-calore, resistenza à l'usura, faciule d'assorbire sudore, bona permeabilità di l'aria.
3. Perchè hè assai elasticu, face chì l'utilizatore si senti più adattatu à a manu.

 

 

pu涂层

Materiale:

80% filatu di nylon senza polvera è 20% fibra di rame di alta prestazione / fibra di carbonu tessuta;

Dita o palme rivestite di resina PU.

Prestazione:

1. A resina cunduttiva hè aghjuntu à u revestimentu PU per ottene u megliu effettu antistaticu, chì pò evità u cuntattu direttu cù i cumpunenti sensittivi elettrostatici da i diti di l'operatori, è pò liberà in modu sicuru a carica statica di u corpu umanu purtatu da l'operatori.

2. Bona resistenza à skid è resistenza à l'usura.

3. Bona permeabilità di l'aria, lavabile.


Tempu di post: 24-Jan-2022