Productline di guanti di nitrile monouso

Prucessu di pruduzzione plegabile

Pulizia di stampi manuali → fornu di stampi manuali → cisterna di l'agente solidificante → fornu → cisterna di lattice 1 → fornu → cisterna di lattice 2 → fornu → lavare → fornu → rotulamentu → fornu principale → raffreddamentu → cisterna di lavaggio di cloru → lavaggio → neutralizazione → lavaggio → cisterna PU → fornu finale → pre-stripping → stripping → ispection → imballaggio → almacenamiento → spedizioni di spedizione → imballaggio è spedizione.

 

Guanti monouso in nitrilesò un tipu di materiali sintetici chimichi, fatti di acrilonitrile è butadiene à traversu un prucessu speciale è a migliione di a formula, a permeabilità di l'aria è a cunsulazione hè stata vicinu à i guanti di lattice, è ùn pruduceranu micca fenomeni allergii di a pelle.I guanti di nitrile sò stati sviluppati in l'ultimi anni è ponu ghjunghje à 100 è 1000 gradi dopu a pulizia à u mumentu di a produzzione.I guanti di nitrile dispunibuli sò soprattuttu senza polvere.

 

Features:

I guanti di nitrile sò resistenti à l'acidu, resistenti à l'alkali, resistenti à l'oliu, micca tossichi, innocu è senza gustu.

I guanti di nitrile sò fatti di materiale di nitrile sinteticu, senza proteine ​​​​in lattice chì ponu facilmente causà reazzioni allergii umani, cù tecnulugia avanzata, sensu dolce, cunfortu è antiscivolo, operazione flessibile.

I guanti di nitrile ùn cuntenenu micca l'estere di l'acidu ftalico, l'oliu di silicone, i composti amminichi, anu un rendimentu di pulizia assai bonu è proprietà antistatiche, resistenza à l'invecchiamentu è resistenza à l'oliu, purificazione di u modellu di guanti di nitrile cuncepiti secondu a forma di u corpu umanu di a manu, cù grande vigilanza, eccellenti proprietà di trazione è resistenza di puntura, alta forza di trazione è eccellente resistenza à l'usura.

I guanti di nitrile sò flexibuli, còmode è aderenti à a manu.Hà e caratteristiche di durabilità è sicurezza.

U pigmentu blu hè aghjuntu in u stadiu di a materia prima, è u pruduttu finitu ùn hà micca liberazione, nè fading, nè influenza nantu à u pruduttu.

Fattu di gomma 100% nitrile butadiene sinteticu, bassu cuntenutu di ioni.

 

2

Tempu di Postu: Feb-10-2022